You can't undo

Power is not something you get it is something you grab

jobbigt att mitt förra inlägg ja skrev bara försvann!
Nu får ja blogga väldigt fort, eftersom Desperate Housewifes börjar om 4 minuter typ...
Finns som tur e inte så mycket att skriva.
Jag är sjuk och kan inte träna. hatar det! Men hoppas på att kunna träna på torsdag igen..

Har varit hemma från skolan måndag och tisdag men imorgon måste jag gå känner jag, ska skriva ett personligt brev och söka praktikplats, får se hur de går :) går bara 3 timmar imorgon, har egentligen resursdag men lärarna kan kalla in oss elever när dom vill på en sån dag efter som det inte riktigt är som en stuidedag.. jaja, 3timmar datorkunskap är väl inte så pjåkigt.

När jag vaknade i dag kollade jag på det nya avsnittet av Andra Avenyn och nu  på eftermiddagen har jag kollade på de nya One tree hill och Gossip girl, både avsnitten var riiiktigt braaaaaaaa!
Nästa avsnitt av one tree hill ser jag inte fram emot, eller jo de kommer ju säkert bli grymt bra men sorgligt eftersom jag tror Peyton dör, jag skulle kunna skriva en hel bok känns de som om hur irreterad jag är på att Chad och Hilarie inte ska vara med nästa säsong och att både förmodligen kommer dö i denna säsongen. Det kommer sluta som i OC och det är dåligt. jaja, bara en serie men en jävligt bra sådan. gaaaaah.  De kan väl bara få leva lyckligt och skita i en nästa säsong då. Hoppas dock att säsong blir sevärd, vilket ja endå inte tror....

Min bror, siri och becca har varit och hälsat på nu på kvällen. Nu ska de nog snart åka.

Nu börjar dh, seeeeeeeee ya


Nästa one tree hill avsnitt - promo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0