When I was good,

Sitter i skolan nu, har haft en ganska lång rast och snart börjar matte lektionen som håller på till halvtre, sen är det hem och plugga matte! prov imorgon, usch va tråkigt.

I fredags var jag på restaurang med malin, jennifer, ellinor och emma :) mysiigt var det! överraskade emma eftersom hon fyllde år i söndaaags! hihi <3
Åkte hem och kollade på lets dance, blev överlycklig när magnus gick vidare, han ska vinna! Sen har jag bara vart hemma resten av helgen, segt. men det behövdes kan ja säga..

Igår hade jag en fullspäckade dag av serier, Andra Avenyn, One tree hill, gossip girl och desperate housewifes - så är de varje tisdag :) haha.
gud va one tree hill avsnittet var bra, slutet var tråkigt men även de gjorde avsnittet väldigt bra!

Tränade även fotboll igår, och ja fick med mig jenn :D hur kul som helst! längtar till serien börjar nuuu, inte långt kvar.

Nu ska ja räkna matte. take care / c


Kommentarer
Postat av: Jenn

wohoo tur att du fick med mig :D pusssssssssss älsko

2009-03-27 @ 08:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0