1maj,

underbart väder! man kan ju inget annat än att gilla läget nuu :)  hehe

Har haft kalas idag, mycket nöjd. "Money money money, must be funny"
Åt smörgås tårta och tillefterrätt blev det kladdkaka och någon björnbärs tårta, riktigt god faktiskt! trodde inte det. ;)

Imorgon är man sjutton då, bara ett år i från arton, ett år går ju fort .. ;)

Har egentligen inte tid att sitta och slösa bort min tid nu för tiden, har massa att göra i skolan nu!
Har fortfarande inte fått skrivit klart lösloggarna i svenskan, + att vi ska redovisa ett tal som vi ska skriva. Tänkte skriva om dödsstraff.

Gillade verkligen mitt födelsedags kort som jag fick av min farbror och hans fru! haha!

(de har klistrat på Niclas Alexandersson huvud, haha!) me like


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0