22 maj,

sitter hos emma nu, har sovit här i natt. Ska börja med ett skolarbete som vi håller på med i bilden, eller håller på och håller på, ska börja nu, haha.

Vann ju biljetter till gais-ifk, så matchen var i går! Det var en grym match och ruskigt jämt! Hade inte tänkt att gå om jag inte vunnit ;)  Skickade in ett sms till GT och svarade på frågan när Gais senast tog sm guld, :) dock var det på gais sidan :/ haha.
Säger bara - TOBIS HYSÉN är gryyyymt bra nu!
Nästa match blir hemma mot Malmö på måndag! Känslan av att stå på Ullevi är obeskrivlig!

Imorgon ska jag jobba på cafét så det lär bli en lugn kväll, kanske drar till Hindås och titta på Härryda - Hindås när de spelar match ikväll. Annars vet jag inte. underbart härligt att vara ledig i allafall!

I onsdags var det nog min turdag (peppar peppar) först fick jag ett sms på morgonen att jag vunnit biljetter till Gais - IFK, sen när ja åkte till Cafét kom Lasse Stefanz, (fick alla autografer, hahah) sen åkte jag till Liseberg vann en chips påse de första ja gjode, sen kollade jag på Scotts! Fick även några riktigt bra kort där ;) (bilderna kommer väl upp här någon dag kanske när jag orkat lägga in dom på datorn:P)

Ne, nu ska vi sminka, jag och emma.
Kram, trevligt helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0