6maj,

...efter regn kommer solsken
Ja, vi får väl hoppas på det! Inget roligt väder ute alls idag, regn regn och regn. Vi vill ha soool! hihii

Ingen skola för mig i dag, har så ont i magen så det är sjukt.. tror det beror på att jag dricker mjölk och äter mjölkprodukter. Har haft problem med det sen jag var 7-8år typ. men det har varit bra ett tag nu, men verkar kommit tillbaks.. menmen..

Igår tränade jag - U.N.D.E.R.B.A.R.T.
& på torsdag är det match, nice!

Efter träningen kom Emma & Jenn och plockade upp mig! Wii, grattis till körkortet baby! Det gjorde du bra! <3
Åkte runt lite över allt, var blandannat och hämtade upp Marcus, Jennifers pojkvän. Sen åkte vi typ till Statoil i Bollebygd ;)
Var väl hemma vid halv elva, duschade och sängdags.

Idag blir det till att plugga. Får stå ut nu, inte många veckor kvar till skolavslutningen!
Matte prov på fredag.. bläää.
Men nu blir det frukost!

Kram!


plutteeeen

Kommentarer
Postat av: /.ej

tack baby!

2009-05-07 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0