Moving on,

låång sovmorgon i morse, ändå var jag trött.. vet inte vad det är med mig, känns som att jag inte gör något annat än att sova typ!

Var i skolan och skrev en argumenterande text om skoluniform, åkte sen till cafét och jobbade! Kom hem för en stund sedan och nu är Pappa och hämtar ut ett paket till mig från H&M.

Ikväll blir det trääning! Och sen kanske en sväng till Rasmus som tagit studenten i dag! Graaattis. Måste känns grymt underbart!
Ne, nu ska jag slappa lite innan träning, ;)
Take care!

"Dreaming, hoping, for another try
I've been looking, searching, deeper down inside
And if I loose my way, I'll find another road
‘Cause I can make a change on my own"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0