Synd att du är så söt,

Söndag igen.. söndag är min lilla plugg dag, eller det brukar inte bli så mycket plugg. Jag har lite grejer jag måste göra innan sommarlovet börjar.  Jag har ett datakunskapsprov, måste lämna in läsloggar (om läraren ens tar emot dom längre,haha)  nu har jag två läsloggar kvar att skriva. Men guuud, det är så tråkigt!

Igår gjorde jag ingenting, med stora bokstäver. haha. Emma kom och hämtade mig klockan elva på kväll, åkte hem till henne och kollade på Bröllopsduellen - helt okej film får jag säga. :)

Sen ska jag gå och kolla på match, härryda skulle spela. Annars händer det inte alls mycket. Imorgon ska jag till tandläkaren och spänna, hoppas de säger att jag får ta bort tandställningen snart! vill inte ha kvar den längre. De sa 9månader, men lär bli längre än så.  På tisdag börjar jag 9 och slutar 10.20 har alltså en lektion. Meningslöst?!


Filip och Fredrik ikväll!!! Puss på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0