You're not alone,

..nu känner jag vara för att skriva av mig lite.
Hade nationella i matte i dag, gick väl inte jättebra. men jag är redan lovad ett G i matte A i allafall, känns skönt! Men hade varit skönt att ha godkänt på nationella ändå. Fick G på engelskan också, de två första delarna, uppsatsen har jag inte fått reda på ännu.

Är otroligt skoltrött nu, men nu är det inte långt kvar till sommarlovet! Åh, underbart. kommer kännas konstigt att inte gå i skolan på ca 10 veckor, haha. Men otroligt skönt! 

Imorgon har jag inget indval på morgonen så börjar 10, i stället för 8. Har två lektioner och slutar redan 12! Inte fel, sen är det ledigt fram till måndag, då jag inte har någon engelska och börjar 12.20. dock ska jag till tandläkaren 10.20 så blir inte så mycket sovmorgon för min del. men men, sålänge man slipper engelskan är jag glad (:

väldigt mycket snack om skolan... inte så kul kanske.

Skulle tränat fotboll idag, men har så ont i ryggen så kände inte riktigt för att träna.
Var på kalas i söndags för lillen, så söt är hon. Hennes moster hade gjort en riktigt fin tårta till Alicia!

Kollade på sista avsnittet av one tree hill idag. Ovanligt att ja säger de, inte, haha - men avsnittet var riktigt bra!
Nu ska jag skriva klart lite grejer, sen blir det sängen och kolla på gossip girl.

Natti


fasters små älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0