LONG SHOT,

depp, depp och depp. Inget SM guld för blåvitt i år, de sög. På bättre humör blir man ju inte när alla f*tt gaisare jublar över de, att dom hellre vill att guldet ska hem till  ett äckligt stockholmlag istället för Göteborg är ju knäppt.
Gillar Emmas citat efter matchen "det finns fan ingen gud om han inte ens kan ta hand om sina änglar när dem behöver han som mest." Så sant, så sant.

nog pratat om det. Vad har hänt i helgen annars då? Inget mycket faktiskt nu när jag tänker efter, i fredags var jag och emma hemma hos jimmie och cattis och tjöta lite fram till två tiden, sen gick jag, falle och emma hem och nana hos mig :) Upp och jobba på lördagen, sen vidare till Visko där ja skulle titta på skor, men hittade inga. Falle hittade däremot så de var ju bra. Sen lagade vi mat hos Falle, eller vi och vi, Dodde och han gjorde, jag satt vid datorn. haha :) Sen kom även Emma förbi och käka också. Tacos blev de :)

Igår var de blåvitt och på kvällen blev de film hos Tobbe där vi såg Transformers 2, fast jag somnade. Har ju redan sett den en gång så de gjorde inte så mycket. Idag vaknade jag upp vid elva, efter att sovit i 12 timmar. Vet inte när jag sov så länge senast, men fy fan va skönt de var! Sitter hemma och försöker plugga men det går inget vidare faktiskt.

Imorgon är det en vecka kvaaar!
 :)

                                                  
jag och emma i onsdags.    

 

 


Kommentarer
Postat av: your love

haha, du lagade mat PA FALLE?! WTF Carro nu har du val gatt over gransen lite eller?! HAHAHA

2009-11-02 @ 15:09:43
URL: http://thewaytousa.blogg.se/
Postat av: caroline

hahahha. sry

2009-11-03 @ 13:23:48
Postat av: Anonym

I've change :) haha

2009-11-03 @ 16:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0