I'M NOT A GIRL, NOT YET A WOMEN,

Halloo.
Var och lämnade Alicia på dagis för en stund sen, nu har jag precis hoppat ut från duschen. Har en fullspäckad dag idag, ska snart upp till cafét och jobba, och innan dess ska jag ha hunnit packa, föna håret, platta håret och sminka mig. Efter att jag jobbat ska jag möta upp en kompis från högstadiet i stan, fika och tjöta lite. Sen blir det BLÅVITT på ett, förhoppningsvis, fullsatt Ullevi! I love it. Sen ska jag sova hos Anna :)

Imorgon blir det förmodligen en sväng till kungsbacka på dagen, sen på kvällen ska jag hem till madde, hon fyller ju 18 :)

Nu måste jag börja fixa mig och grejer, har en timme på mig! Ha de bra




(en sminkning till emmas skolarbete..)


Kommentarer
Postat av: erica

I MISS YOU MY LOVE!!!!!!!!!!!!!!!

FIX SKYYYPE!!! LOVE LOVE LOVE LOVE LOVE!!

Skriv om miiig ngn gaaang!!! haha

2009-10-28 @ 14:09:51
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0