SEX ON FIRE,

Ny vecka,nya prova, nya redovisningar, nya tag helt enkelt...

Hade mitt säljsamtal idag, gick väl ganska bra. Fick "absolut godkänt" Nu är det gjort iallafall och det känns väldigt skönt! Imorgon är det svenska prov om Antikens Grekland, jag är helt ärlig när jag säger att jag absolut inte kan någonting, tror det är dax att börja plugga nuu, he he.
& på fredag är det näthandelsprov, men får ta en dag i taget, så får börja plugga på det imorgon typ.

Annars då? Helgen har tillbringats hos emma med roligt folk :)  
OCH ikväll är det BLÅVITT-GAIS. jag sörjer över att sitta hemma och plugga istället för att stå på fullsatt Ullevi! :( tragiskt... ;)

Nu har jag inte tid att sitta här längre. Ha d gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0