WHEN I FOUND YOU,

Var hos tandläkaren idag, twice! först landvetter sen mölndal. Göttt, sen har jag tillbringat tiden där emellan på cafét och tjötat med gott folk :)

Och nu har jag äntligen fått se Män som hatar kvinnor , den var bra. Lite seg i slutet dock, men nu måste jag ju se uppföljaren också. Se hur lång tid de tar innan man ser den ;)

Resturangen i tisdags var riktigt mysigt, kul att alla tjejer kunde följa med! Får hitta på sånt oftare.

Nu ska jag springa in i duschen och sen blir det film! Någon wallander film.

TAKE CARE!

MINDRE ÄN EN MÅNAD KVAR TILL STOCKHOOOOLM!!!!!!


Kommentarer
Postat av: erica

det finns ngt som heter UPPDATERA!!!!!!!!!

2009-10-22 @ 15:16:17
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0