Jag får liksom ingen ordning,

tänkte bara slänga upp ett kort inlägg eftersom jag inte uppdaterat på ett tag. Haft massa attt göra.

Imorgon gäller de, power point presentationen om min praktikplats. Hoppas det går bra, håller på att öva nu så jag kan de! Skulle ju haft säljsamtal på måndag också, men de blev framflyttat en vecka vilket var väldigt skönt!

Erica, snart kommer de upp ett inlägg till dig!! Ska de vara skrivet på svenska eller engelska? :) du bestämmer så ska jag göra mitt bästa, hihi. <3

Måste fortsätta öva nu. Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

my love, u have to write in english <3<3<3 LOVE YOU <3

2009-09-25 @ 14:33:19
Postat av: Anonym

that sucks. It will take a while. ;) haha. I do my best

2009-09-25 @ 14:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0