Long walk home,

Det var riktigt segt att gå upp ur sängen i morse.
Känns som jag inte sovit på hela helgen.
Gick upp vid sju tiden och grattade min lillebror som fyller
12år idag. Presenten han får av mig och dennis köper jag
 på onsdag när jag ska in till stan och göra ett annat ärende.
Tänkte ge han en IFK biljett till matchen mot
AIK förste November, men kom
 på att det kanske inte är så smart eftersom det alltid
brukar bli bråk på matcherna mot AIK + att IFK
kan vinna sm guld (än sålänge) får fundera på det.
I vilket fall som helst vill han jättegärna
 ha ett påslakan med IFK tryck så de ska han få i allafall.


Skolan var ganska seg igen, men jag jobbade
 väldigt aktivit faktiskt. KORS I TAKET.
Händer inte ofta. Nu har jag i allafall gjort klart alla
nät handels uppgifter så det är gött. Ska göra klart min
powepoint presentaion också så jag kan börja öva på den.

Henke fick välja mat idag eftersom han fyller år,
 blir tacos och tårta till efterrätt. Yammi!

See u 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0