Na na na

Nu har jag äntligen kommit hem från skolan idag. Man blir ju deprimerad av att gå i skolan. Händer verkligen ingenting i skolan som är kul... konstigt att det är så många som skippar lektioner.

Min dag har varit bra. Åkte till skolan med sju bussen i morse, började nämligen åtta. Hade min första Engelska B lektion på morgonen, vi fick läsa en text som va jättesvår! Och det var inte bara jag som tyckte de som är dålig på engelska utan även dom som är riktigt duktiga. Efter engelskan hade vi näthandel, lunch och sen näthandel. Rätt kort och go dag emot våra andra dagar.

Igår kväll var jag och emma hos tobbe och spelade poker, haha. Vi fick inte komma om vi inte var med tydligen. Men de gick ganska bra, inte för att vi vann några pengar, men vi var kvar sist (utav 5) då vi spela mot tobbe fast han vann såklart. Sen åkte jag hem och kollade på Andra Avenyn på datorn, härligt att de börjat igen så man har någon serie att följa. Nästa vecka börjar ONE TREE HILL & GOSSIP GIRL också, som är ännu bättre! Det ser ja verkligen fram emot.

Ikväll blir det träning med Jitex för min del. Ska försöka komma i gång och träna på Hälsans Hus igen också, väntar bara på att Ida ska komma hem från Turkiet (som hon gör inatt) så vi kan börja träna tillsammans!

Har lite att plugga nu men jag orkar verkligen inte. Får väl ta mig i kragen och göra klart det så är det gjort. Hoppas ni får/haft en bra dag! ciiiaao





är vi inte väldigt söta?... och lika? ha ha.
Från kräftskivan för 2veckor sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0