NICLAS ALEXANDERSSON...

får min rubrik vara idag, efter som han gör COMEBACK i IFK Göteborg under deras sista matcher som dom har kvar denna säsongen, fyfan va jag är glad! Det är en dröm som gått i uppfyllelse typ, "Kan inte Niclas bara komma tillbaks" ååååååh. Underbart är det!

Min helg:
Restaurang i fredags,
slapp på lördag,
GO CART på söndag :) Rolig helg faktiskt!

Min powerpoint redovisning i skolan gick kanon, och lärarna sa att jag kunde känna mig mycket nöjd.

Jag har blivit sjuk.. IGEN! blir inte klok på detta. Var sjuk typ i ca två veckor, men hann inte riktigt återhämta mig, eller jag trodde de, men nu när jag har tränat har jag blivit sjuk så nu har jag lovat mig själv att det inte får bli någon träning förrens jag blivit helt frisk och har ork att delta.

nu ska jag kolla veckans avsnitt av one tree hill, sen plugga lite innan jag ska iväg.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0