Run this town

Sov hos Emma inatt. Och efter att Anna tjötat på att ja skulle gå till skolan för hennes skull, så kunde jag ju inget annat än att gå till skolan. även om jag hemskt gärna veelat sova efter den hårda helgen. haha. Känner att jag var duktig när jag orkade upp klockan sju imorse, värre blir det nog i morgon då jag ska gå till bussen sju och får gå upp SEX! Usch. Måste sova snart, men ska först berätta om min dag.

Åkte till skolan och hade idrott 45minuter, 9.15 - 10 och sen håltimma till 12. Känns lite segt faktiskt. Men jag och anna gick i allafall och käka på Johnsens och tjöta lite :)  Hade svenska, näthandel och försäljning och service, slutade klockan fyra då Emma hämtade mig i skolan. Vi åkte hem och käka och sen upp till Jennie och käka lite till, haha. Åkte hem och sen kom tobbe och falle hit och tog en cigg med mig och emma. Inte för att ja röker men de finns ju andra som göra :)

Lite kort om min dag.. Imorgon är det en ny dag och nya tag. Nu blir det MIN SÄNG (som jag inte sovit i på 4dagar).

Take care!


Erica, I've said it before and I say it again - I miss u. (L) It's very good that you update your blog as often as you do so I know what you're doing down there in the States ;) hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0