Something going on,

Hallo!
Va på streetrace igår med emma, falle, dodde och neger.
Blev ganska sent, var nog inte hemma förrens tre,
men hade en rolig kväll! :)

Nu ska jag snart byta om till matchkläder.
Har match mot Öckerö idag, får hoppas på att det går
bättre denna gången än vad det gjorde sist.

Blåvitt spelar mot Gefle idag, hoppas på vinst för det behövs!
Önskade att jag kunde se matchen, men min match börjar samtidigt och vi spelar ju 2x45 vi också..


På tisdag har jag och Ida bokat in oss på Kettlebell på Hälsans hus, nu ska vi komma i gång och träna regelbundet igen! Nu när det är så kallt ute känner man inte för att gå ut och springa, promenera osv.. goare att vara inne på gym och köra pass då.

Hoppas ni haft en bra helg. See u

'Live the life, live the dream, no fear'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0