SÖNDAG

Jaa, då var denna helgen över och imorgon är det måndag.. igen! Helgen har tillbringats med Jitex FC på Styrsö. Massa träning. Min helg har ungefär sett ut såhär:
äta, träning, äta, sova, träning, äta, vila, träning, äta osv... men har förstås duschat emellan åt också ;)

Roligt har jag haft även om de vart jobbigt. :)

Sov hos Emma i torsdags, och i fredags fick jag reda på att min kusin från Norge var här och hälsade på över helgen så tog en tripp till Cafét där hon hade med sig sina två jättesöta barn. Den minsta som är född i Juli har jag inte sett förrens nu, såååå liten och söt! Men William är ju minst lika söt =)  hihi.

Nu kom jag hem för en stundsedan, har duschat nu och ska snart i väg och titta på film med emma och falle. Imorgon bär det (förmodligen, haha) av till skolan. Får väl se vad man orkar! Känns mig mer död än levande just nu...

Hoppas er helg har vart bra! Kram

hinner inte hitta någon bra musikvideo just nu, måste kila. Men låten är grym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0