Can't tell me nothing,

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
 Vet inte riktigt vad jag ska skriva? hmm.. jag har typ inte gjort någonting på sistone. Nyår blev som planerad, no alkohol. Och vem var det som vaknade upp och mådde hur bra som helst dagen efter? Jo jaaag :) .. blandannat..

Har legat och myst med älskling typ varje dag i två veckor på morgona, men nu är det slut på det. Imorgon ska han upp och jobba vilket innebär att han går upp klockan sex! Så nu ligger han faktiskt och sover, men jag kan inte riktigt somna ännu så jag får krypa ner bredvid honom om en stund.

Var hos Toby förut och tittade film Fast and Fearless tror ja den hette, VÄRLDENS SÄMST FILM! haha så sjukt dålig. :)

Imorgon ska ja in till stan med Anna, ses och umgås lite. + att ja har TÄNKT att gå ut och springa imorgon bitti. Ja säger inte att det blir så, men förhoppningsvis blir de så. Måste träna nu, fotbollsträningen börjar om en vecka, 3 dagar i veckan blir det träning, två ggr fotboll en gång fys. NICE! :)

Fick sms från USA idag vid middagstid, nu kan Erica äntligen smsa därifrån till mig och jag till henne! Överlycklig :) nu kan vi hålla kontakten ordentligt, fast telefonräkningen lär bli lite, lite dyr.. möjligtvis. hehe.

Nä, nu ska ja faaacebooka lite sen blire sängen ;)
Ha de bra!


Kommentarer
Postat av: erejca

HEEEY my lovely girl!!!!!!!

I misss yooou! And im so happy that you wrote about me! Hihi, but i think if you have unlimited textmessageing so is it free i think, or i have unlimited and im texting for free though!

Oooh what im missing yooou!

You are my little cutiepie <3 LOVE YOU SO MUCH!



it is only 6 months left i think... Im sooon home again!



2010-01-08 @ 15:14:19
URL: http://thewaytousa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0