Meet me halfway,

"Sometimes people play hard to get to know that the other person's feelings are real."

Hallå!
Tänkte jag skulle förska ha ett citat i början av varje inlägg, får se hur de blir med det.
Det har varit en jobbig vecka, har vart uppe halv sju varje dag, imorgon skall jag jobba och på söndag ska jag träna halv elva! Får se hur det blir, fan måste få sova. Får jag inte min sömn blir jag väldigt lätt irreterad, haha :)

Nu ligger jag i sängen och väntar på att my big lööve skall komma till mig med massa gooodis, så vi kan kolla på Lets dance. Blir en lugn kväll eftersom jag skall upp imorgon och behöver lägga mig i tid.

Var på smygpremiären av Snabba Cash i tisdags, vi som var där var de första som såg den, eftersom de valde att ha smygpremiären i Göteborg först! Riktigt bra film alltså. Värd att se!

Nä, nu skall jag bädda ordning sängen och sen kanske det blir lite glass och varma hallon också? =) det är ju aldrig fel. hihi.

Erica, jag behöver prata med dig ang. converseskorna, se om det kanske går att ordna... Hade var supergreat! Åh va lycklig jag hade blivit :) haha.

Ha de great! See ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0