This afternoon

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Nej, skulle väl i såfall vara när jag sover ;) haha
Tackat nej till sex: ja.
Hånglat med nån riktigt ful: nej.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: no way!
Gjort något riktigt dumt: ja
Gjort något du verkligen ångrar: ja.
Gjort nåt olagligt: alltid
Tagit droger: -
Druckit: ja.
Vilka kläder sover du i: trosor, eller naken.
Vad hatar du: mycket
Är du ensam nu: ja.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Min kära pojkvän
Såg dig gråta: Min pojkvän
Fick dig att gråta: kärleken..
Du ringde: Christoffer
Ringde dig: Christoffer
Du smsade: -
Du fick sms av: -

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: ja
Festat: nej.
Gråtit: nej
Kramat någon: ja.
Köpt någonting: nej
Saknat någon:kan man säga
Sjungit: ja

HAR JAG:
Digitalkamera: ja
Telefon på rummet: nej, vill inte ha heller.
Egen dator: nej
Husdjur: kattt
Receptbelagda mediciner: nej
Haft sex på en offentlig plats: ja.

KÄRLEK OCH SÅNT:
Vem tänker du på just nu: -
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i: 2
Tycker du om kärlek: ja
När kramade du någon sist: imorse
Saknar du någon speciell person: ja.
Har du svårt för att bli kär: ja, ganska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0